Зі зростанням кількості інтернет-магазинів стало набагато простіше замовляти потрібні нам товари не виходячи з дому. І сьогодні ми поговоримо про те, як створити успішний інтернет-магазин.
Отже, почнемо…
Вибір правильної платформи
Правильна онлайн-платформа є одним з основних визначальних факторів, якщо вам потрібен успішний інтернет-магазин. Якщо ви хочете використовувати платформу соціальних мереж для онлайн комерції, використовуйте соціальну платформу з великою кількістю користувачів. Чим більше у вас користувачів на платформі, тим більше у вас можливостей знайти потрібну аудиторію.
Дизайн
Людей приваблює те, що вони бачать, тому важливо, щоб ваш сайт був візуально привабливим. Дизайн інтернет-магазину може або зацікавити відвідувачів, або змусити їх ігнорувати ваш продукт. Навіть за наявності найкращого продукту на складі поганий дизайн вб’є інтерес потенційного клієнта. Тому переконайтеся, що ваш інтернет-магазин має привабливий веб-дизайн.
Сумісність із мобільними пристроями
У результаті дедалі ширшого використання мобільних телефонів більша частина покупок в Інтернеті реєструється через смартфон. Щоб зробити ваш магазин доступним для максимально широкої аудиторії, він має бути сумісним зі смартфонами, планшетами та іншими пристроями, він не повинен обмежуватися тільки настільними комп’ютерами.
Сторінка Про нас
Важливість сторінки «Про нас» на сайті часто ігнорується або недооцінюється. Коли користувач потрапляє на ваш інтернет-магазин, наступне місце, куди він, ймовірно, перейде, це ваша сторінка про нас. Насправді, це дуже важливо для ваших клієнтів, коли вони приймають рішення про те, чи варто купувати ваш продукт/послугу чи ні. Проте, намагаючись зробити її більш насиченою, переконайтеся, що ви не захаращуєте свою сторінку «Про нас» занадто великою кількістю інформації. Сторінка «Про нас» має бути стислою і конкретною, включаючи найважливіші моменти, які ви хочете повідомити про вашу компанію. Сторінка «Про нас» також має містити основні відомості про компанію, як-от контактні дані, адресу та посилання на сторінки в соціальних мережах, якщо такі є.
Переконайтеся, що ваші продукти високої якості
Якість продукту або послуги має першорядне значення при запуску магазину електронної комерції. Коли клієнти впевнені в якості вашої продукції, вони з більшою ймовірністю повернуться на ваш сайт і знову зроблять покупку. Забезпечення високої якості вашої продукції також підвищить вашу репутацію завдяки відгукам і сарафанному радіо.
Безпека
Безпека – це одна з найважливіших функцій, якщо ви хочете створити успішний інтернет-магазин, і тому він має бути безпечним. Важливо, щоб ваші клієнти почувалися в безпеці під час використання вашого сайту, щоб вони з більшою ймовірністю поверталися. Усі транзакції мають бути безпечними та надійними. Наявність захищеного інтернет-магазину означає, що жодна важлива інформація, як-от інформація про кредитну картку, не зберігається в форматі, який можна прочитати. Переконайтеся, що всі перевірки здійснюються через добре захищений платіжний шлюз. Переконайтеся, що ваш сервер і веб-сторінка також добре захищені, це робиться за допомогою протоколу SSL, зберігаючи всі ваші дані в секреті.
Кошик для покупок
Кошики для покупок – це необхідна річ у будь-якому інтернет-магазині. Кошики використовуються покупцями для зберігання товарів, поки вони продовжують процес оформлення замовлення. Кошик без реєстрації користувача є найкращим, оскільки він надає місце як для зареєстрованих користувачів, так і для гостей. Такі кошики роблять процес покупки швидшим та ефективнішим.
Надати кілька способів оплати
Наявність лише одного способу оплати буде перешкодою для деяких клієнтів, оскільки різні клієнти віддають перевагу різним способам оплати. Переконайтеся, що у вас є кілька способів оплати.
Час від часу робіть спецпропозиції та акції
Дешеві ціни є одним зі способів показати, що ви любите і цінуєте своїх клієнтів. Коли клієнти відчувають, що їх цінують і люблять, вони з більшою ймовірністю стануть постійними клієнтами і знову відвідають ваш сайт.
Система управління контентом
Нарешті, важливо, щоб на вашому сайті була ефективна система управління контентом, щоб ваш сайт був масштабованим і змістовним. Існує ціла низка різних варіантів CMS для інтернет-магазинів. Як обрати оптимальну – це тема окремої статті.
Це були ключові моменти, які допоможуть вам створити успішний інтернет-магазин.